Rahimeee Hilall-16 şu an da ki model Nike revolution se 6 olarak geçiyor bir bakın derim bundan önce ki modeli de nike air max bolt olarak geçiyordu sanirim tabi benekten bebeğe fark eder de hatta resim atabilsem görselini eklerdim de resim ekleme olayını hala çözemedim burda 🙈
Hilall-16 Rahimeee bir bakıyım teşekkür 🥰ederim çünkü ben çok severek aldım nıke ama ayağının srka kısmı kızarmış bile yürürken vurduğundan sanırım resim ekleme olayını bende anlayamıyorum 🙃
Moonlightttt Keremikoo tam ben yazacaktm. Anatomik yapısı tombul ayak. Vicco denemedm henüz olmuyor mu?😢 Anneler onerirse iyi olur
Asya_Nesli Moonlightttt tombik ayağa vicco olmuyo ben kızıma alcaktım ayağı hafif tombik küçük girmedi rahat yumuşak ortopedik bir ayakkabı aldım bende ayakkabıcıdan
Keremikoo Moonlightttt kisa tombiklere olmadi. Onden arkadan bosluk oluyor o tombik kisimdan cirtlar tam ayaga otirmadigindan kapanmadi. Duruyor evde. Deneyip alicam pahaliysa pahali. 130 tl elimde patladi duruyor.
buradanbiratligecti 1mom1beybi maddi olarak da rahatlık olarakta vicco öneririm hem anatomık hemde hafıf oldugu ıcın rahat yuruyorlar . Ben ınternetten aldım ayagını nasıl olculecegını vıcco sayfasında gosterıyor . Ayagını sabıt sekılde kagıda cızın topuk ıle en uzun parmak arasını olcun olcu cm ın karsılıgı ayak numarası . Nette daha uygun oldugu ıcın uzun acıklamak ıstedım
Lay 1mom1beybi 11 aylık yürüdü.Başta attipas aldık ilk 1ay kadar onu giydi. Küçük kalınca viccoya geçtik 2 aydır da vicco giyiyor
Hndealnathn Oğlum 10 aylık yürüdü tabiki tercihimiz 9 sene önce vicco olmuştu kızım 11 aylık yürüdü şuan 14 aylik olmak üzere ondada tercihimiz yine vicco oldu aldik
SeverusSnape 1mom1beybi yumuşak deri, ortopedik bir ayakkabı almıştım Flo’dan. 12 aylıkken yürüdü, ev içinde Vicco panduf giydirdim. Dışarıda Flo’dan aldığım ayakkabıyı giydirdim. İlerleyen zamanlarda dışarıda giymesi içinde Vicco’dan aldım.😊
TheBossMom 1mom1beybi ben vicco sandalet aldım eski sezon yeniler biraz tuzlu yumuşak taban rahat bir şey olması önemli
Pol34 https://imgyukle.com/i/RqTo51 Geçen gün nikeda şu arkadaşa aşık oldum ama ilk adım için uygun değil sanırım.
elaninannesiii Adoskom 21le başladık şu an 22 giyiyor 3-4 ay giydi 21, bebeğinizin ayağını ölçün 13cm’e denk geliyordu sanırım 21
cydcvk 1mom1beybi adidas ilk adım ayakkabısı aldım bikaç ay sonra da vicco aldım. Vicco adidasa göre biraz ağır. Kızım yamuk basıyordu adidas sayesinde mi düzeldi bilmiyorum ama şu an sorun yok. 11. Ayda baya baya koşturuyodu zayıf bi bebek belkş ondan erken yürüdü
elaninannesiii 1mom1beybi 13 aylıkken attı ilk adımlarını attipasla başladık şu an vicco giyiyor 17 aylık
Kubrakarahann elaninannesiii ya bende oğluma vicco aldım 11 aylık 19 numara çok büyük geldi e bu bebe yürümeye baslayınca ne giyecek 19 numarayı giyene kadar kış gelir 🤣