Alnalprdha 8 aylıktı büyük kızımın odasını ayıralı. Şimdi 3 yaşında. Küçük kızım da doğduğundan beri ablasıyla aynı odada kalıyor oda 3 ay 1 haftalık oldu. Bence sizinde ayırma zamanınız gelmiş artık herşeye akılları eriyor sonuçta eşinizin bunu idrak etmesi gerekli. Baktınız dinlemiyor ona sormadan ayırın çocuğun da kendi alanı, odası olmuş olur daha iyi olur.