Şöyleki her konuda beni dinler ve yapar iliskide baskın olan benim tabi saygı çerçevesinde. Su konuda anlaşamıyoruz asla ilk kez böyle bir çatışma yaşadık diyebilirim 🙄 asla ve asla çocuğun odasını ayırmak istemiyor korkar o daha küçük o diye diye tam olarak 3 yaş olacak Ekim’de asla ve asla dinleniyor yatagi bizim odada bak ne güzel yatağını da seviyor hem kardeşi var onu da koyarız diyorum 7 aylık kardeşi de yok Allah’ım çıldırıyorum artık bana bi akıl verin benimle aynı sorunu yaşayan oldu mu