Keşke anestezi uzmanını kendimiz seçebilsek uzman diyorum ama işinde uzman olmayıp insanların canına kasteden insanlar var. Ben spinal sezeryan oldum ama uyuşmadım doğum sırasında hepsini hissettim ağlıyordum acıdan acıyor diyordum ben uyuşmadan kestiler beni bebek çıktıktan sonra acılarım tavan yaptı çok kötü oldum her anı hissettim doktora acıyor diyorum ama beni dinlemiyorlar sakin ol diyorlar vs. Sonra uyutmuşlar beni uyandığımda hala acım vardı ağlıyordum uyandığımda benim bildiğim uyuşturunca acımaz beni uyutmuşlar uyanınca bile acıyordu felaket şekilde sonra omuz ağrısı çektim 1 hafta hem spinal hem genel anestezi aldım bünyem kaldırmadı 2 ay kendime gelemedim mahvettiler beni hatırladıkça nefret duyuyorum