48316ELIZAN 3 ay oldu dogum yapali hergun belim tutularak uyaniyorum ve aksamlari basim cok agiriyor spinal sonrasi bu durumu yasayanlar neler yaptiniz randevu aldim yarin icin fizik tedavimi oneriyorlar acaba yoksa zamanla gececek mi .
meryemoa 48316ELIZAN 8 buçuk aylık bebeğim hiç sormayın o ağrı beni mahvediyo anesteziyi yapamadı 3 4 kere denedi yataktan kalkamadım kaç gün oturarak uyudum yatınca kalkamiyodum ağlıyorum acıdan arama kasiste girdiğimde vay halime bağırmamak için kendimi zor tutuyofum şuan yine var ama şükür bunada
Zala 48316ELIZAN nescafe içtiniz mi hiç? Biraz ağrıyı hafifletiyor. Bende 5 ay boyunca bel ağrısı çektim
Melek11111 48316ELIZAN benim de 1 ay oldu sırt ağrılarından bebeğimle zor ilgileniyorum.Korse alın biraz iyi geliyo
sevim_kos 48316ELIZAN biz seçmedik ama şansımıza çok iyiymiş. Ne baş be bel ağrısı hiç bir problem yaşamadım. Bi tanıdığım baş aprısından duramamıştı başını bile kaldırmamış dopumdan sonra. Yanlış olmasın arveles miydi neydi doktoru iç demiş anında geçmiş bi sorun isterseniz doktorunuza ilacı hatırlayamadım
babyfaceee 48316ELIZAN iki dogumdada aynı kişiyi seçmiştim aynı hastanede. Düzelir inşallah iyi olursunuz🥺
48316ELIZAN sevim_kos arveles agri kesici migren icin kullanirdim suan gun icinde 1 2 emzirdigim icin ilac kullanmak istemiyorum dogrusu yinede sorarim gecicekse agrilarim kullanirim .
Sibel_87 sevim_kos benim de öyle oldu doğumdan spnra 1 hafta çok çektim o ağrı ne kötü bişeydi.Kafam kalkmıyordu resmen.Ben kahve içiyordum ama ya sütlü ya da Türk kahvesi.Spnra komşum dedi sade iç nescafeyi sert olsun içtim 1 saat sonra geçti.Ama ilk doğumunda olmamıştı hiç ağrım
48316ELIZAN meryemoa Benimkini tek seferde yapti dogum sirasinda asiri bas agrim mide bulantim oldu odaya ciktigim zaman hepsi gecmisti bugun aglayarak uyandim artik ne zaman gecicek diye hic cekilmiyor valla
sevim_kos 48316ELIZAN dediğim gibi hangi ağrı kesiciydi hatırlamıyorum ama içer içmez geçirmiş ağrıyı. Emzirirken de kullanılıyımuş
Seymao 48316ELIZAN arveles emzirirken kullanilmiyor canim, sadece parol türevi ilaclar. Birde panadol var en keskini o 12 saatte bir iciliyor
48316ELIZAN babyfaceee Insallah ilk uyanis zor gun icinde gayet hareketliyim agri sizi yok garip bir durumm
Birceninannesi 48316ELIZAN spinal+epidural sezaryen oldum. Ben de bir süre çok çektim belimden. Bebeğimin kıyafetlerini değiştirmek için eğildikten sonra kalkamıyodum. Yine kızıma banyo yaptırrken çok bel ağrım oluyodu. Sonra birden kendiliğinden geçti. İnş sizin de geçer yakın zamanda
48316ELIZAN Birceninannesi Benim alt degistirme vs olmuyor sabahlari ilk uyandigim zaman sadece oluyor o da bana yetiyor bel agrisindan ziyade belim kilitleniyor kipirdayamiyorum ins gecer .