Elifkskl Asel_lena_mom iğneden önce takip amaçlı 3 gün yattım iğne vutuldukdan sonra yatmadım Sadece ara ara beta takibi için gittim
Elifkskl Asel_lena_mom ne son tarihiniz peki ikiz gebelikde 4 katı artar beta hemen dış gebelik demesi şaşırtıcı başka dr gözük bence
Semaertgrl Asel_lena_mom başka dr gidin bence değer çok yüksek olunca ikiz gebelik fln diyorlsr dış gebrlik diyip korkutması çok saçma
Elifinannesiiiiiiiiii Asel_lena_mom doktorlar ilk lesyi görmeden hamilesin diyemem dış gebelik olabilir diyor. Banada dedi bir hafta içimde kan testi ver bana mesajbat sonucu diye yükselöe vardı. Sonra gittik kese oluşmuştu