Caglarass Ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı değerim 540 felandı sonrasında 6 haftalıkken gittim kese göründü ozaman değerim 780 ve sonrasında 9.haftada çağırdı ozaman değerim 3000 ‘lerdeydi . Reglim 5 gün gecikti 2 gün önce evde test yaptım pozitif çıktı dün gece kasık ağrım vardı asla dayanamıyordum hastaneye gittim kan verdim ağrı kesici iğne vurdular sonuç geç çıkıyordu kızım evde yalnız diye geldim mecbur sabah geri gittim son adet tarihimle hesaplarsak çok yüksek betan dedi bu değer dış gebelik olduğunu gösterir dedi alttan muayene etti 4 haftalık bu değer yüksek dedi betama göre 5 buçuk 6 haftalık olması lazım dedi öyle olsa bile kese olurdu kese yok rahim boş dedi 2 gün sonra gel yerleşmez büyük ihtimalle ama ozaman konuşuruz dedi ve çktım