İlkinden çok korktuğum için ikincide doktoruma en baştan korkularımı anlattım narkozu bol verin bişe hissetmeyim diye. İkincide de spinal oldum ama genel uyudum gibi bişey, çok çırpındığım için bana sedasyonu bastılar🥶ben özellikle istemiştim çünkü, doktoruma dedim hocam çocuğumun çıktığını göreyim diğer yerlerde verin tatlı tatlı sedasyonumu uyyyim ben diye. Öyle de yaptılar bana travma yaşatan o karnıma basma kısmında uyudum mesela. İlkten çok daha iyi geçti ameliyatım.