Hande1234 o postu bende hatırlıyorum bir yumurta muhabbeti vardı yani . Anksiyete bozukluğunuz varsa bu tarz şeyleri kafaya takmanız çok cok normal kendimde aynı rahatsızlığı taşıdığım için empati kurarak cevap verdim zaten . Bazen böyle ufak şeyler , bizim için büyük problemler olabiliyor . Kafaya çok takarız. Ama dediğim gibi. Bizler ne şartlarda büyüdük öyle düşünün her zaman . Temizliğe önem verilen ortamlarda büyümedik çoğumuz . Allah’a emanet gelmişiz bugünlere valla . Sizde korkmayın . Allah’ın izniyle bişey olmaz öyle ufak tefek şeylerden . Olumlu düşünün. Eşinizde anlayış gösterir merak etmeyin . Bende eşimin burnundan getirirdim anksiyetem tuttuğu zamanlar . Alıştı artık aldırış etmiyordu 😄