Merhaba arkadaşlar,
7 aylık bir kızım var ve ben biraz kaygılı bir tiptim anne olduktan sonra da kaygı düzeyim iyice arttı. Özellikle de bu temizlik konusunda elimden geldiğince dikkat ediyorum, ek gıdasını hazırlarken vs. Şimdi mutfakta bebeğimin oyuncaklarını yıkadığım iki adet aynı kabım var. Eşim bir tanesine aldığı yumurtaları koymuş. Ben bunu fark etmedim, yumurta koyduğu kap arkada kalmış biraz. Sonra yumurtalar bitince dışarı çıkarmış masada unutmuş. Makinede bulaşık bittiği için ben de masanın üzerindeki kap temiz zannettim. Onda her zamanki gibi bebeğimin oyuncaklarını yıkadım. Sonra tabi bebeğim o oyuncakları yaladı, dişledi. Ayy resmen anksiyetem arttı. Bir şey olur mu acaba bebeğime🙈virüs filan kapar mı? 🙈