1Mervemrv umarim hemencik bebeginize kavusun, bizim icin ne kadar zor bir surec olsa da onlar cok gucluler gercekten annesi, biz 1 hafta sonra kavusmustuk umarim siz de hemen kavusun🙏 bu arada bize de kimse bir sey dememisti sagolsun ne yaptiysa ebe yapti, sutunu hemen alıp asagi goturucem icmese agzina degse bile yeter sut cok kiymetli deyip o 2 damlayi goturmustu, sonrasinda biz de hic sormadan hep yogun bakim unitesine goturmustuk almislardi. Tabi siz yine bir sorun ben aklinizda olsun diye yazmak istedim 🙏