1Mervemrv merhaba, oncelikle gecmis olsun ve bebeginizi saglikla buyutun 🙏ben de 34.haftamda sezaryen dogum yaptim bebegim de kuvoze alinmisti, sut konusunda endise etmeyin. Ilk sutunuz pompaya gelmez onun yerine bir enjektor alin, memenizi cok hirpalamadan sıkın ,gogusunuzden minik damla seklinde cikan ilk kolostrumu damla damla ciktikca igne ucsuz enjektore cekin, zaten ilk etapta 0.3 cc falan cikiyor ki bu miktar bile bebek icin cok kiymetli. Siz saat basi veya 2 saatte bir bu yontemi uygulayip sutunuzu toplayin enjektore, ikinci gun 0.5 cc, ucuncu gun 1 cc gibi olacak. Sut boyle gelmeye baslayinca pompayla sagima gecin farki goreceksiniz 😊 Ebe bu sekilde soylemisti cok da faydasini gordum, stres olmayın sutunuz gelir merak etmeyin ♥️