Nesrinhanimm Deletedmom_32 valla yorumsuzum çünkü bazen bizimkide öyle oluyo düzene girdi diye seviniyorum sonra geri başa sarıyoruz. Hevesim kırılıyor . Gerçi bizim ki çok minnak sizin bebek kaç aylık ona göre tartışılır 😂😂
Deletedmom_32 Nesrinhanimm 3.5 aylık 😀 işte acaba mı diyorum düzene girsede rahatlasam seninki ne kadarlık
Nesrinhanimm Deletedmom_32 1 buçuk aylık daha 😂 3 gün düzenli oluyo 4. Gün anamı ağlatıyor . Ama sizinki düzene giriyo olabilir gercek anlamda da . 3. Aydan sonra düzene girer derler ya hep 😄
Deletedmom_32 Nesrinhanimm evet küçükmüş bende hep gece kalkardım o aylarda sürekli 😅 nasip inşallah atak falan bizi etkilemez