denizyildizi__ ben kızım için aldım yama yine saçını tararken ağlanıyor. Gerçi eskisinden daha kolay tarıhorım, en azından bak bu acıymayan tarak diyorum tararken ama çok dolndıpında yine de yoluyor biraz, tamamen yolmuyor değil yani. Daha uygun benzerleri de var ama bilemiyorum performansı nasıldor ben sonradan gördüm.