Hasta da olacak :) biraz rahat olun sizin böyle stres halinde olmanız sürekli ağlamaklı olmanız zaten psikolojik olarak bebeğe yansıyor hissediyor ve etkileniyor ben bunu size tecrübeli bir anne olarak söylüyorum. Ben ne zaman ağlasam üzülsem kızımda huysuz ve mutsuz olurdu ama mutluysam rahatsam pozitif isem kızımda mutlu ve neşelidir, üç yaşında bu hala öyle. Hayat boyu da devam ediyor sanırım.
Doğumdan sonra panik atak vs tetikleniyor bildiğim kadarıyla bu haliniz sizinde bebeğinizi de eşinizde mutsuz eder isterseniz bir uzmana gidebilirsiniz bence.