Pashador15
Merhaba anne karnında bebeğin kalbimde oarlaklik doğum sendromu olduğunu gostermez.
Fakat anne karnında
-bağırsakta parlaklık kalpte parlaklık
-Kasların yeteri kadar gergin olmaması
Basık ve düz bir yüz ile minik burun
Gözün iç kısımlarında deri kıvrımları
Avuç içinde ortadan tek bir çizgi
Elin serçe parmağında kemiğin olmaması
Ayakta iki ilk iki parmağın arasında ayrıklık
Dilin çok büyük olması.
Kalp odacıklarında delikler oluşmuştur.
2- Ense kalınlığı; bebeğin boynunun koyu görülen kısmı ense kalınlığını ifade eder. Kalınlığı 3 mm’yi aşılması durumu ise fetal ense kalınlığı olarak kabul edilir.
3- Bağırsaklar yeterince gelişmemiştir.
4- Kısa üst kol ve bacak kemiği vardır.
5- Kulakları kısadır.
6- Burun kemiği yok gibidir.
Sendromlu bir bebek olmasi için sadece parlaklık değil 6-7 bulgunun olması gerekir ozaman bebek incelenir.
Sendromlu bebekler düşük kilo agirli ile doğar gelisim geriliği vardir.
Ben bebeğinizin sendromlu olduğunu dusunmuyorum görüşünde sendromlu bir bebek gibi durmuyor.
Görüntüsünde hiç bir problem yok siz kafanıza taktiginiz için bebeğinize her baktığınızda birşeyler varmış gibi hissedeceksiniz.
Ayak parmakları da gelişimsel birşey olmuş sonuçta her insanın belirli kusurları vardır. Bazıları kepçe kulak bazıları parmak yamuklugu bazıları burun kemiği çıkıntısı gibi gibi..
Benimde bebeğimin kalbinde parlaklık vardı hamile lik dönemimde.
Şuan kalbinde delik var diyorsunuz olabilir belki bunların hepsi bir tesadüftür.
Bunları kafanıza takmayın Sendromik bir durumunuzun odluguna inanmıyorum.