Merhaba herkese içim içimi yiyor doktorlardan lafı cımbızla alıyoruz. Anne karnındayken suyum fazlaydı bebekte kalpte parlaklık görüldü sadece. Neyse on gün önce doğum yaptım 38+0 da sağ böbrekde genişleme sanırım görüldü kalpte delik var iki tane iki ay sonra kontrole cagrıldım geçebilir denildi parmaklarında dizilim anomalisinvar serçe parmakları diğerinin üstünde resim koyacam Zaten. Bebek 3700 güzel emiyo hırıltısı cok bide sürekli kusuyor emzirmek için bile uyanmıyor ben zorla emziriyorum sarılık yok. Hep uyuyor….birde burnu bana basık geliyor down sendromlu bebeklerin burnuna benzemiyormu? Eşiminde bnmde burnum kçük
raporuda paylaşıyorum genetik testemi yönlendirmişler acaba?
https://resimyukle.io/r/VHd7rMPijk
https://resimyukle.io/r/3ceGzXcvlZ
https://resimyukle.io/r/3ceGzXcvlZ
https://resimyukle.io/r/3ceGzXcvlZ