Papatya2636 3. Gün ağlamaya başlamıştım ve tam 14 saat hiç susmadan ağlamışım 😊 en son beni hastaneye yatırın sakinleştirici vursunlar diyordum ve sonra her gün ağlamam biraz daha azaldı ama ilk 2 hafta hormonların en çok düştüğü değiştiği zaman ve aynı şeyleri yaşıyordum sürekli ağladım sürekli eşimle eskisi gibi olamıcaz dedim karşıma çıkan herkese geçecek mi dedim çocuğa bakamıcam dedim hayatım kaydı dedim ama 4. Günden itibaren hızlıca destek almaya başladım. Her doktora gittim sordum kadın doğum , çocuk doktoru , psikiyatr , psikolog 🙂 hepsi hormonlardan dedi ve hepsi aynı şeyi çocukları olduğunda yaşamıştı uzman olmalarına rağmen. 2. Haftadan sonra azalmaya başlıyor ve şuan 28. Gündeyim uyumadığı zamanlar ve yatmadığında sinirleniyorum kendi kendime ama çabuk geçiyor. Duygusallık kaldı evet ara ara yokluyor ama her gün daha da azalıyor her gün daha da mutluyum. 2. Haftadan sonra azalarak gitmesi lazım eğer azalmazsa lohusa hüzünü değil lohusa depresyonudur ve o zaman destek almaya başlarsan 40 ınla birlikte biter gider 🙂 ama almazsan bi kaç ay sürebilir oda seni yorar. Ama hiiiçççkorkma geçmicek sanma 40 ın dolmadan baya azalacak ve hormonlar düzeldiğinde özliceksin belkide 😊 ben ilk günler ağlamaktan fotosunu her anını çekmemişim ve şimdi ona BİLe pişmanım çünkü 1 hafta öncesini bile özlüyor insan İnan bana ❤️