Papatya2636 Kızlar kaldıramıyorum yanımda annem olmasına rağmen çok yoruldum bitkimlik geldi 11 günlüğüz bu durum geçicekmi wc banyo bile yapmak zor geliyor sanki hayatım bitmiş gibi hissediyorum
Han30 Papatya2636 ayy çok yenisin çokkkkk. Böyle hissetmen çok normal hepsi geçecek. Bende ilk 3 ay hep öyle olacak sandım ama büyüdükçe güzelleşiyor. Yemegimi de yapıyorum evide temizliyorum. Korkma sakin ol şuan sadece bebeğine odaklan🍀
Han30 Papatya2636 yanında destek yardıma tabi birileri olması gerek. Ben gurbetteyim ilk 2 ay kayınvalidem ve annem geldi sırayla sonra zaten hepsi rayına oturdu
Bbannesi Papatya2636 daha çok yeni canım, hepimiz aynı hissettik o günlerde, sonra bir bakmışsın alışmışsın ve anneliği sevmişsin 😍 ben de 17 günlükken annem gitmişti bebğimle baş başa kalmıştım şimdi 54 günlüğüz ve alıştım, geçecek merak etme
Fatih-s Papatya2636 3.aydan bildiriyorum. Bende ilk günlerde depresyona girmiştim artık kendini tanıyamaz olmuştum dediğin gibi tuvalete bile zor gidiyordum. Benim annem hayatta değil kayınvalidem sağ olsun yardımcı oldu ne kadar her şeye karışsa da🙈 o olmasaydı isyan edebilirdim. Ama şükür 3 aylık olduğumuza hala inanamıyorum zaman hiç geçmeyecek gibiydi geçti,gaz sancıları hafifledi. Daha güzel günler bizi bekliyor. O yüzden hiç kafana takmamanı dilerim ☺️🌸
simiyyy Daha çok yenisiniz ve lohusalık sendromu yaşıyorsunuz. Ben kendimi banyoya kapatıp kapatıp ağlar elimi yüzümü yıkar çıkardım ağlamaktan çekinmeyin rahatlarsınız. Herşey güzel olacak merak etmeyin 😊
Mom52 Daha yenisin canım ümitsiz konuşmak istemezdim ama 4. Aydan bildiriyorum daha zor günlerimiz oluyor maalesef. Annelik çok zor ama mükemmel bir duygu ❣️Bebeğinle bol bol vakit geçir alışacaksın 💐
Drkn Benim hiç yardım edenim yoktu birde üstüne göğüslerim mastit olmuştu çok kötü bi durumdu okadar kötüydü ki anlatamam şuan 9 aylik olduk bile zaman nasıl geçti anlamadım ve herşey çok çok kolay artık sadece sabır edin lutfen
Atatemel Papatya2636 bizde 46 günlük olduk 30 gün bende öyleydim fakat zamanla alışıyorum galiba artık onunla bir hayat planı yapıyorum lohusalık psikolojisi geçiyor alışırsın
Ygt123 İlk zamanlar gerçekten zor hatırlamak bile istemiyorum. Çok zor ama sabret zamanla sen ona alışıyorsun o sana alışıyor zor gelmiyor bir gülüşü olacak sana yetecek. Günleri sayardım bende şimdi 4 aylık olduk. 2 aylıktan sonra rahatladım diyebiliyorum.
CaglaCeylin Cok normal depresyondasiniz. Bütün hormonlar alt üst. Hepsi gecicek bol bol aglayin ve kendinize iyiyim cok güzelim ve güclüyüm diyin..
Deletedmom6261 Papatya2636 gececek canim daha cok kucuk ve sana muhtac ama donmeler baslayinca ek gida gelince daha da guzellesiyor hersey boyle kalmayacak sonucta oda buyuyecek
Deletedmom6261 Papatya2636 aglamak geliyorsa icinden tutma kendini agla rahatlarsin ben cok agladim agladim a guclendm simdi kimseye eyvallahim yok elhamdülillah Allah var bana yeter🥰
Aysgl_Asya Papatya2636 5.aydan bildiriyorum geçiyor büyüdükçe kendine gelmeye başladıkça daha güzel oluyo sen alışıyosun daha çok bağlanıyosun herşey düzene giriyo. İlk zamanlar bende öyleydim hatta ilk 3 ay sadece kucakta uyurdu bütün gün otururdum onunla birlikte hiç bir iş yapamazdim duşa bile zor girerdim. Hep öyle olcakmis gibi geliyo ama değil 🤗
Hellolo Papatya2636 dur canım DHA yokun başındasın bebeğin büyüdükçe daha zevkli eğlenceli hale geliyor hele sana bir gülsün seni bir öpsün bu günleri unutacaksın ☺️