FHKK biliyordu , karnım büyüdükçe kendisinin de dikkatini cekiyordu ve sanırım hissediyorlar ve açıklama bekliyorlar, son 1-2 ay kala anlattık bebek kardeş gelecegini, bir süre ağlayacak onu emziricem, altını bezlicez birlikte çok güzel vakit geçireceksiniz doğsun beraber yikicaz sen su dökersin olur mu? Diye sevdirmeye çalıştım. Doğduğu gün odaya geldiğinde babasının kucağında gördü, çok kucukmus dedi ☺️Kardeşi ona hediye de getirmişti (oyuncak bebek evi ve inşaat arabası almıştık çok sevindi) O gece hastanede benimle kaldı birlikte uyudukbebek uyanınca ben kalktım bir de sezaryen olmustum çok zorlandım ama büyük kızım kötü hissetmesin diye hep gülümsedim ☺️ Eve geldik. Bebegi emzirirken sıkıntı çıkardı kucağıma gelmek istedi koltuğun tepesinde benim basımda dolandı , annecim onun suan beslenme vakti saygı duymamız lazım dedim sürekli bir zaman sonra hic rahatsız etmedi. Bebegi babynestte yatağımda yatırdım büyük kızımın odasını ayırmadım o da bizimle kendi beşiğinde yattı. Bi ara gece o da yanımıza geldi maaile yatıyorduk 😅 sonra onu da anlattık o bebek ve yatağı yok mecbur bizimle uyuyor istersen senin beşiğine yatıralım sen bizimle uyu vs yatağından vazgeçmek istemedi gece yanımıza gelmemeye başladı onu da oyle hallettik. Yani çocuğa güzellikle mantıklı bir açıklama yaptığınız sürece sorun çıkarmıyor.