FHKK yani aslinda korktuğunuz kadar hicbirsey olmuyor. Küçük kızım doğduğunda büyüğüm 32 aylıktı. İlk 1 ay zor oldu ben bir de tektim anne yok kv yok kimse yok eşim akşam geldi 3-4 saat ilgilendi vs Allah’a sukur Allah kolaylığını verdi kendimi ne yorgun ne uykusuz hissetmedim. Küçüğün hic zorluğu olmuyor zaten büyük extra ilgi istiyordu, bizde sürekli etkinlik kitaplarıyla oynadık o da keyif aldı şimdi küçüğüm 7 aylık birlikte oyuncak kutusunun yanında oturup oynuyorlar ☺️ Bende büyüğümü kreşe versem mi diye düşündüm Ma çevremdeki arkadaşlarımın ızdırabını görünce vazgeçtim bozulacaksa da benim yanımda psikolojisi bozulsun , uzakta icine dert olmasın cocugumun dedim.