AlpEmir Dila12345 yüzü çok daha beyazladı evet bazen el renginde oluyor bazen bir tık koyusu oluyo yüzü.ışıktan o da herhalde :) fotoğraf eklemiştim ordan anlarsınız 🙈 ama esmerlik gitti 🥰
bsclk77 Zeynep0808 bizde de aynısı vardı canım doktor anne sütü sarılığı 3. Ayın sonuna kadar geçer demişti geçti de zaten korkma geçer 3. Ayın sonuna kadar