Annesininminikkuzusu
Annesininminikkuzusu benim bebeğimde 3.5 aylık hemen hemen sizin bebeğiniz gibi gece kalkmıyor da ben 12 gibi alıp zorla biraz emziriyorum, sabah 6’da alarm kurmuş gibi kalkıyor ama memeye saldırıyor. Uyandırmayı denedim başlarda çok mutsuz oldu, çok ağladı. O uyuyunca ben de güzel uyuyorum ve çok mutlu bi anne oluyorum, çok güzel vakit geçiriyoruz. Aşıdan çok etkileniyor benim bebeğim, aşı günleri uyuyamamıştık ben çok zorlanmıştım, Allah bebeği uyumayanlara yardım etsin. daha ne istiyorsunuz sorun değil bu boşverin