Annesininminikkuzusu Anladığınız gibi çok erken uyuyor kızım. 5 aylık 3 ayından beri böyle. Akşam 7de uyuyor, gece bir kez mama yiyip uyuyor. Sabah 5-6 gibi kalkıyor.1-2 saat oynayıp yine uyuyor. Geç uyusun da geç kalksın istiyorum. 9da uyusun en azından 8de falan kalksın. Bazı annelere haksızlık etmek istemiyorum hiç uyumayanlar var biliyorum 🥺🥺🥺 Nasıl düzene soka bilirim? 7yi geçince deli oluyor çocuk. Hem bu nasıl anlıyor sabah 6 olunca valla delircem alarm sankiii🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kahveseveranne Annesininminikkuzusu şükret canım oğlum 1 de uyuyor milyon kere uyanıyor sabahın 6 sında hepimizi ayağa dikiyor yat kalk şükret
Bes22 Annesininminikkuzusu e daha ne istiyorsunuz anlamıyorum mükemmel uyku düzeni var 😂 çoğu bebek gün doğunca uyanır kaçta uyudugunun önemi yok bizimki asla gündüz uyumaz gece 12 1 de uyur saat başı uyanır sabah 6 da tam uyanır uyumaz daha
Zlm Annesininminikkuzusu öyle birşey olmuyo malesef kaçta kalkmak istiyosa o saatte kalkiyo 7 de yatsa 11 de de yatsa 6 da kalkiyo
Annesininminikkuzusu Kahveseveranne Allah yardımcın olsun canım❤️🙏🏻 Evet bunu düşünerek şükür ediyorum
Annesininminikkuzusu Bes22 Allah yardımcınız olsun 🤦🏻♀️ Bende şimdi anladım yorumları okuyunca şükrediyorum
Haffuse Hakkatten de sukret ve sil bu postu🤪 MasaAllah ne guzel uyku saatleri…benim kizim 3 aylik, gece 00.30 rn erken 22.30 da uyur, gunes aydinlanmasiyla tavuk gibi uyanir… Gece 2 saatte bir kalkmalarimi asymiyorum…🥲
1balkizannesi Annesininminikkuzusu 8 de uyutun uyku rutini olsun. 06.00 uyanma,08.00 uyku 10.00 uyanma,12.00 uyku 14.00uyanma,16.00 uyku 18.00 uyanma,20.00 uyku 23 beslenme amaçlı uyanma idi bizim 5 aylıkken düzenimiz☺️☺️ size uyar bence.
Divayorgun Annesininminikkuzusu benimkide öyleydi. Zamanla ileri aldım uyku saatini. Şimdide geç kalkıyor geç yatıyor
alimeninannesi Annesininminikkuzusu saat sabah’ın 7’si daha yeni uyudu 🙂 normalde bu aralar sabah 10’da uyuyakalıyor şükür ediyorum şuan 🙂🙂🙂🙂🙂 bırak 6 da uyansın yeterki uyusun😂
Theanaaa Annesininminikkuzusu benimde öyle 18.30 banyo 19da uyur gece 12 de ben uykuda emziririm bidaha 06.30 6 çok erken ileri atmya calısıyorm 7 gibi pes etmicem bu arada geç uyutmayın geç uyuyan geç kalkar yok tam tersi yorgunluktan sürekli kalkar 😊
happy___ Annesininminikkuzusu yedide yatıp sabah altıda kalkıyor ve tekrar uyuyor sizin bebeğiniz bulunmaz yine kumaşı haberiniz yok .
ttugceymenn Annesininminikkuzusu Siz daha iyi bilirsiniz tabi ama gelişimi için olması gereken bu zaten 🌸
alimeninannesi Annesininminikkuzusu hele onu yazdıktan sonra 9:30’a kadar salladım sen ne diyon😂 Sağlıklı olsunlar da ne olursa olsjn ❤️