Egurbuz20 Esmanuadil menünüz çok net ve çok güzel aslında bana genelde 2 ana öğünle ilerledik o yüzden uyamıyordum
Egurbuz20 muhendisanne1 aslında insülin direnci olanlara bi ilaç veriyorlar onla çok güzel kilo veriyorsun bana yanlış teşhis konulmuştu bir ay boşuna ilaç kullandım ve bir ay sonunda hamile olduğumu öğrendim