Rainnnn Mimoza-kizim ay çok şükür inşllah bizdede olmaz zaten ek gıda alıyor diye içim rahat uyucam 😊
Rainnnn Volkanelif2202 eğer el goda başladıysan bebek çayı dediğimiz pekmez sulandırıp biberona koy ver ağzına damlattığın an isteyecektir muhakkak aç olsun ama böle ağladı ağlicak açlıktan o kıvamdayken ver canım
Rainnnn Volkanelif2202 aç bırakmak için değil acil eczaneden 1 mi alayım 2 yi vereyim mi dedim aç bırakılırrrr mııııı