Rainnnn Kızlar bebişiö şimdi ek gıda alıyor zaten ama . Biz 2 nolu mamaya geçicektik sabah ama şimdi maması bitti gece geçicez mecbur acaba bişey olur mu bunuda deneyip mi vermek gerekiyor yan etki yapıyor mu hiç bilgim yok.
Rainnnn Drkn sabah başlayım dedim belki gece bişey olur diye ama şimdi mama bitti gece acıkırsa 2 vermek zorundayım 😞
Merybaser Rainnnn benimki de 6 ay 7 günlük geçtik 2 numaraya bi sıkıntı olmadı çok şükür ama olucağınıda zannetmiyorum açıkçası ☺️
Mimoza-kizim Rainnnn bisey olmaz canim benimde geceye denk gelmisti ben verdim aralarnda çok bi fark yokmus zaten 1 ve 2 numaranin doktor bana oyle soylemisti bende verdim bisey olmadi yani alerjik bebek olmasina ragmen bi sorun yasamadim cok şükür korkma bisey olmaz 🥰🥰
Rainnnn Mimoza-kizim ay çok şükür inşllah bizdede olmaz zaten ek gıda alıyor diye içim rahat uyucam 😊
Volkanelif2202 Benim bebeğim biberon almıyor nasıl tutturabilirim en azından gece meme+mama yapayım istiyorum istemiyor hiçbir şekilde mamaya ilk defa başlıyoruz