Ysmn_YgtAlp_Mtlu aynı aşamalardam geçmişiz. Benim oğlum bir hafta yoğun bakımda yattı sizinki gibi herşeye baktılar çok şükür sadece anne sütü sarılığı çıktı. Bana güneşe yatır demişti doktor ama çok fazla işe yaramadı. Fototerapiyle düşürdüler en son. Hastanede yatması çok çok zor oluyor ama evde ben düşüremedim.