Bahar47 1 ay olmasına rağmen sarılık değerleri yüksekti. Doktor kan ve idrar tahlili istedi. Temiz çıkınca safra ultrasonu yaptırdık. O da temiz çıkınca enzimlerle ilgili bir tahlil varmış. Onu da yaptırdık o da temiz çıktı. Hepsi temiz çıkınca anne sütü sarılığıdır dedi doktor. Doktor Hem anne sütü hem mama kullandırmak istedi. Mama kullanmadan çaresi yok mu diyince her gün banyo yaptırın, bol su için, bolca emzirin 1 hafta sonra kontrole gelin dedi.