Çok geçmiş olsun benimde oğlum yandı 1 sene olacak bizim yanık 2 3 dereceydi deri nakli yapıldı çok şükür oğlunuz bi kaç haftaya güzelir pansumanlarınıza gidin kafanıza göre bişey yapmayın derim 21 gün hastanede yattık biz 😞😞😔
rabbim şifa versin inşallah tez vakitte herkese