Nurcanerva çok geçmiş olsun ben üç yaşımda yoktum sanırım ayağım yandı. Şöyle oldu annem tezgaha tepsiye kahvaltı koydu çikolata sürülen çok severdim ona uzandım ve annem tepsiye çaydanlığı koymuş. Tepsi dengeyi kaybetti çaydanlık düştü annem elini uzattı eli yandı benimse ayağım tam yandı. Sonra beni pansuman ettirmiş ve gezmeye çıkarmış annem babam. Çok büyük bir doktor var beni görünce sormuş Ne oldu diye demişler böyle böyle yandı. Demiş hemen benim çalıştığım hastaneye getirin acil götürmüşler hiç bir hastaya bakmadan bana bakmış. Derisini soymazsam ömür boyu iz kalır demiş ve o yanan derimi aldı. Sonra ise ben 40 yaşımdayım hiç iz yok