Melovini ooofff offf daha da çok var o zaman. Vallahi korkuyorum akşam saati yaklaştıkça. Eşim üç günde bir göreve gidiyo akşam,oh diyorum ne rahat,ona da kuruluyorum bu defa. Tek başıma bi mücadele halindeyim umarım uzun sürmez. 4. Ay içinde çok endişeliyim şimdiden,bir ay sürüyo huysuzluk,uyku düzeni bitiyo falan yazıyolar burda. 😔