Deletedmom110 Hep aynı saatte gazı geliyor olamaz değil mi? Hep bu saatlerde çatlayana kadar ağlıyo. Gün içinde de gaz çıkarıyor ıkınıyor falan ama böyle ağlamıyor. Bu gaz sancısı mı yoksa alışkanlık mı? Hep böyle mi gidecek şaştım kaldım uyuyana kadar iki üç saat ev yıkılıyor sanki
Aryakuzu Deletedmom110 bizdede ilk 2-3 ay öyleydi hergün saat 7-8 arasi cok aglardi ama 3 aydan sonra bitti cok sükür
Damlas Deletedmom110 bende emin olamıyordum ama 2 gündür metsil veriyorum kriz saatlerinde rahat etmeye başladı. Sanırım gaz. O saatlerde vücut değişikliğe uğruyor olabilir bilimsel bi açıklaması olmalı diye düşünmeye başladım☺️
Berfe Deletedmom110 benim kızımda aynı 7ve 9 arası çok ağlar başlarda gaz sanıyordum ama meğersem kendi alıştığı uyku saatiymiş zorda olsa uyutuyorum yarım saat bile uyuşa sakinliyor
Liya00 Deletedmom110 banyo kundak yapın uyku saatini erkene çekin ben de deniyorum şuan işe yarıyor 2 ay 7 günlük kızım
Zhdee Kızla erkekte değişiyomuş bu durum sizin ki erkekse 3 aydan fazla sürme ihtimalii varmış. Bizimkide çok ağlıyor hergün aynı saatte değiil aama bi ağlamaya başlasın kitleniyo nefesi kesilene kadar ağlıyo doktor dedi kızlarda 3 erkeklerde 6 aya kadar sürebiliyor. Yıkıldım 🤦🏻♀️
Deletedmom110 Zhdee ayy kız benimki. Bize de doktor kızlarda daha çok gaz sıkıntısı olur drdi bende yıkıldım😂 yani bu hep aynı saatte ağlama olayı olan bişey miymiş?
Zhdee Deletedmom110 Hangisi doğru acaba 🤔😀😀 valla sürekli aynı saatte ağlayınca koliik diyolar ama bu günde 1 defa oluyosa değiildiiir bence çnkü kolik daha sık ağlar. Elektriik süpürgesi sesii falan kolik bebeklerii saakinleştiriyo diyolar bi onu dene baakalm. Youtube da piş piş elektrik süpürge sesi vaar ben bazen uyutamayınca onu açıyorum direk uyuyo.
Deletedmom110 Zhdee anca üç dakikalığına fayda ediyor sonra yine acı acı ağlıyo çok bunaldım başıma ağrı saplanıyo vallahi😞
Damlas Deletedmom110 gündüz huysuzluğu çpl ama özellikle akşam 6,7-9,10 saatlerinde çook ağlıyo. Bugün tam 2 aylık☺️
Deletedmom110 Damlas aynen ya aynen canım vallahi😞 bizim de iki ay dokuz gün. Her akşam sanırsın dövüyoruz da yanık yanık krize giriyo.
Lavanta Berfe ben de uykudan olduğunu fark ettim o saatler çok ağlıyordu zorla da olsa uyutuyoruz geçti. Bebekler uyku saatinde uyuyamazsa da çok ağlıyor onu fark ettim
Deletedmom110 Damlas metsil kullanıyorum ama düzenli şekilde değil. Ondan mı işe yaramıyor acaba? O krize illa giriyor. Bebim anlamadığım bir tek ve hep o saatte mi gaz oluyor
metehan2 Ağlama saati gelmeden banyo yaptirin, masaj yapin, kundaklayin ve emzirin. Uyusun. Ben de kolik saniyordum boyle yapmaya baslayinca uyku sıkıştırdığını anladım. Kolik degilse uyur tabi🙏🏻
Deletedmom110 metehan2 bu ağlama krizinde 8.30 a kadar oyalıyorum. Sonra banyo emme ve uyku. Ama bu kriz 6 gibi başlıyor. 6 da bu rutinleri yapıp gece uykusuna geçsin istemiyorum çok erken oluyor😞
Deletedmom110 Liya00 banyo kundak yapıyorum da 8.30 da😔 7 de uyutursam erken uyur 10 11 de uyanır ben hiç uyumamış olurum😔biraz gece bırakıyorum ki bende onunla uyuyayım
Hacer_48 Deletedmom110 akşam saatlerinde ağlar genelde kolik 7-10 arası akşama kadar gazlar birikip bir noktada toplandığı için bağırdaklarda bir kramp oluyor
Berfe Deletedmom110 uyku sıkıştırması olabilir rutin olarak o saatte banyo yaptır bebe yağıyla biraz masaj bak nasıl rahatlayıp uyicak bizde aynı durumu yaşıyorduk bu şekilde çözüm buldum kolik değil bi dene sen bunu
Damlas Deletedmom110 eğer işe yaramasını istiyorsanız her gün aynı saatlerde kullanmanız gerekiyor. Birkaç haftaya tam etkisini gösteriyormuş zaten. Gaz birikmemesi için. Gaz hep var ama o saatlerde tavan yapıyor. Metsilin saatini ona göre de ayarlayın bence
Hacer_48 Deletedmom110 aynen bende öyleydim iki aydan sonra bir anda değişmeye başladı şimdi üç aylık öyle saatlerce ağlama yok on dk mesela en fazla bu sürenin kısalmasında bana biogaia damla yardımcı oldu iki ay sürekli kullandım bununla bağırsakları gelişdi