Melisammmmmm o kadar aynı duyguları paylaşıyoruz ki 😔 Ben 6 aylıkken başlayacağım, şu an iki buçuk aylık ama inanın şimdiden onun telaşı sardı beni. İş yerim evime çok yakın gider gelirim her boş anımda diye teselli ediyorum kendimi, bakıcı bulmam lazım onu araştırıyorum bir yandan çok zor bir durum çalışan anne olmak zor derlerdi insan başına gelince daha iyi anlıyormuş 😔