Bebeğim şuan 7 aylık o kadar bana bağlı ki görse gülücükler saçıyor görmese hemen ağlıyor ücretsiz iznimin bitmesine 1 ay kaldı şimdiden hergün nasıl bırakacağım diye düşünüp ağlıyorum Nasıl alışacak ilk gün nasıl bırakacam diye düşünüyorum annem bakacak kızıma ama görenler anneni senden daha çok sevecek hep gördüğü için ona anne der dedikçe bana daha da Bi ağlama geliyor siz neler yaptınız nasıl aştınız bu süreci?