Edctgvyhbjdd Ben emzik aldım bir kaç tane ama 2 aylıkken miydi neydi az emdi
sonra hiç emmedi
şuan 10 aylığız emmiyor alışmadı gitti
emzik bazen emmesini istiyordum gece falan beni emmek istiyordu hep, o arada emzik veriyordum ama hemen uyanıyordu
kısacası emmedi
ve dişlerde ilerde emzik çok emerse yamuk olabiliyor onun için emmese daha iyi bence alışmamak daha iyi diye düşünüyorum 😘🙂