Edctgvyhbjdd Emzik ilk 3 ay önerilmediği için kullanmadım. İkinci ayında bir kez denedik tutar mı acaba diye, tuttu. 3. Aydan sonra 3 hafta kadar sanırım gece uykuya geçişlerinde kullandım. Ki o da dalınca hemen atıyordu ağzından. Aşırı derecede konuşkan bir bebek olduğu için gündüzleri emziği ağzında tutmuyordu. Emziği zorla geri vermekte sanki konuşmasını engellemeye çalışıyormuşum gibi hissettirirdi, o yüzden denemedim bile. Sonra istememeye başladı, bende ısrar etmedim. Gece uykusunu da kendi düzenledi sağolsun. Şuan yine istemeye başladı. Emmek yerine eline alıp kemirmeyi seviyor.
Sürekli bir güncelleme geliyor valla çocuğa, takibini yapmak çok zor 😆