Nureliff Halime0638 merhaba bebeğim 4 buçuk aylık 2 . Ayından beri Bebelac Gold kullanıyoruz gayet iyi gaz ishal vs yapmıyor her ay 500 üstü kilo alıyor memnunuz
Sebusebu Halime0638 ben 4 mama sonrasında geçtim. 700 gram alırdo ayda 1 kg a cıktı. Günde bi kez kaka yapardı ilk hafta 2-3 kereye cıktı smdi düzene girdi cok memnunum
2cocukannesi__ Halime0638 ozman alma canım bebelac ya tövbe estağfurullah bebekler nasıl içiyor 😪 alma sakın kokuyor içmez