Caglatunc mastit sadece sütün fazla olup olmamasıyla alakalı değil, yanlış emzirme yanlış/dar südyen tercihi,memeyi boşatmama da neden olabiliyor. Sorunuza gelince benim şahsi görüşüm sütü ne çoğaltıığının kişiye özgü olduğu. Mesela arkadaşıma hoşaf çok iyi gelir bana tahin helvası. Deneyip gözlemleyin. Bir de önceliğiniz sık sık emzirme ten tene temas olsun. Mesela beraber duşa girin bu da çok faydalı.