Drkn Ayy o mastit kadar kötü bir şey var mı acaba lohusaligim burnumdan gelmişti hergun hastanedeydim cerrahiye kadar çıkmıştım antibiyotik kullanmıştım öluyodum agridan ağlamaktan perişan olmuştum mastitten çektiğimi hiçbirşeyden cekmemisimdir okadar kötüydü ya
Tuti29 Gissem_m çok teşekkürler bugün denedim ama ben mi saramadım lahana yaprağını siz nasıl sardınız
Gissem_m Tuti29 lahana yaprağını yıkayıp buzdolabina koyun bikac saat bekletin soğusun ve ardından göğüse sarıp 15-20dk bekleyin. Göğsün şişliği ve ateş gibi yanmasını alıyor .içerdiği bir madde iyilestiriyormus
Tuti29 Gissem_m Nil2736 Serserilikiz Annesiiiiiii Ipegim Secilllll Ece011 Mys01-01 Sevgi61 twinkleee EAN Evlatlarimcanlarim hepinizs çok teşekkür ederim dün daha kötüydüm ama bugün düzeldim. Allah düşmanıma vermesin gerçekten. 🌼
Nil2736 Tuti29 ahh ahh çok çektim o acıyı çok. Yarına geçmiş olur die umuorm. Benm dr emzirmeyi sonlandr demişti daha 6 aylık diildi bebeğim. O acıyı ayda 2 kez yaşardm. Artık çözmştm geldiğibi anladgm an hersey yapıordm ertesi güne geçiyordu. Allah şifa versn. Geçicek merak etme diren
Minikkus14 dfn_2106 evet bu bizim burdada var sütlü kadına gördüğü şeyi mutlaka verirler sütun ceker diye yedirirler zorla
Serserilikiz Tuti29 göğüs ucunuzu iyice sıkın beyaz balon gibi sivilce ye benziyor onu patlatin i Ama iyice kontrol edin ardından patlatin
Annesiiiiiii Tuti29 aynısını olduğum için yazıyorum, lahana yaprağı geçirmese de çok rahatlatmıştı, istersen dene canım, soğuk koyacaksın, elle masaj yapacaksın, sağım yapmayıp o göğsü emzireceksin. Emzirme danışmanından destek almıştım 👍
Gissem_m Tuti29 lahana yaprağı büyük kısımları koparın iki tanesi göğsü kaplar zaten soğutup koyun mutlaka. İsininca çıkarırsınız..tekrar geçmiş olsun
Secilllll Canim cok gecmis olsun bende 1 ayda 5 kere oldum 3 kez acillik oldum aguamentin kullandim birde surekli soguk lahana yaprağı koydum isindikca degistirdim buz gezdirdim uzerinde ve surekli onu emzirdim ben kolumu bile kıpırdatamazdim cok kotu bisey biliyorum Allah yardimcin olsun bide ben sicak su denedim daha cok kotu oldu sicak yapma istersen sadece soguk uygulama yap
Kbrmhmthnfth Tuti29 bana da çok.olur ateş yapar göğüsüm el değmez sancim.olur antibiyotik tedavisi ile gecer
Ece011 Tuti29 geçmiş olsun bende çok uğraşıyorum mastitle yazdığınız yöntemlerle hallettim hep ama baya şiddetli sanırım sizinki. Allah şifa versin inşallah. Biraz batıl geliyor bana ama yakın zamanda canınız birşey çekti ve yemediyseniz onu yemeniz de işe yarar diye bir inanış var. İnanmam böyle şeylere ama insan acıyla çaresizlikten her yolu düşünüyor.
Caglatunc Çok özür dilerim. Affınıza sığınarak yazıyorum. Öncelikle çok geçmiş olsun. Nasıl bu kadar sütünüz oldu da mastit oldunuz. Benim bebeğim 2 aylık, mama ve meme olarak ilerliyoruz. Sütüm yok denecek kadar az. Artık illallah ettim. Allahım mastit olacak kadar sütüm olsun diye dua eder oldum. Ne yediniz ne içtiniz ne yaptınız, yardımcı olur musunuz
Tuti29 Caglatunc mastit sadece sütün fazla olup olmamasıyla alakalı değil, yanlış emzirme yanlış/dar südyen tercihi,memeyi boşatmama da neden olabiliyor. Sorunuza gelince benim şahsi görüşüm sütü ne çoğaltıığının kişiye özgü olduğu. Mesela arkadaşıma hoşaf çok iyi gelir bana tahin helvası. Deneyip gözlemleyin. Bir de önceliğiniz sık sık emzirme ten tene temas olsun. Mesela beraber duşa girin bu da çok faydalı.
Mys01-01 Tuti29 canım aklından geçen bişi varsa batıl inanç belkı ama aklına getır yemıs gibi avuç içini az dilini degdırıp göğsüne sür bakalım iyi gelmişti bizde anlamadan canımız cekmıstı
twinkleee Tuti29 benımde canım cıkolata cekmıstı yıyemıyordum gaz yapar dıye bebeğe aksam ateşler ıcınde yandım 1 gun çektım onu sonra komsum duşa gır sağ dedı öle yaptım geçti cok sancılı birşey. canınız bısy cektyse azıcık yiyin.
EAN Tuti29 benin de çok ağrıyordu bi tanıdığımız kuru kayısıyı bol su ile helva kıvamına gelinceye kadar pişirdi. Soğuyunca göğsüme memenin üzerine koyduk bi bezle sardık sabaha kadar kaldı üstünde ve gerçekten Allahını izniyle şifa oldu. Her sistiginde yapabilirsin demisti