Deletedmom_45 beyaz sirke, normal su ve bimdeki desto bulaşık deterjanı hepsini bir fısfıslı şişede karıştırıyorum ve sıkıp ovalıyorum sonra biraz bekletip duruluyorum. Yıllardır favorim tek bir leke yoktur benimkinde. Çevremdeki herkes de yapıyor çok çok çok memnun ama tabi yılların lekesi varsa birkaç yıkamaya ancak toparlanır mutlaka dene derim