Ervaserra1 30 ununda şiddeti aynı değil neyse ki. Bazen pik yapıyor bazen mola veriyor. Genelde zor oluyor ama. hep ilgi istiyor. Sürekli gezmek istiyor yada sürekli kucakta durmak. Herşeyden hemen canı sıkılıyor. Uykusu var uyumak istemiyor karnı aç emmek istemiyor. Bazen ağlama krizlerine giriyor hiç durmadan 1 saat ağlıyor. Bu krizi 3 kez yaşadık şuana dek. Ne yapsan susmuyor. Kendi sesinden sizi duymuyor zaten. En son olduğunda oturdum bende ağladım. Oda ağladı. Sonra 5 dakika TV izlettim mecburen anca sakinleşti. Ve havada hoplata hoplata uyudu 😓😐😐😐😐😵😳