Yahu ne atakmış 3 gündür kucaktan inmek ne bilmedi. Emzik bile susturmuyor sadece kucakta taşınmak istiyor. Nasıl bir huysuzluktur bu sırtım ağrıyor resmen taşımaktan. 1 ay 25 günlük bebeğim. Bu atak dediğimiz şey ne oluyor? Birden bire mi geçiyor yoksa atak haftasının bitmesi mi lazım ? Allah aşkına bir el atın 🤦🏻♀️ yoksa atak haftası diye bir şey yok mu burda göre göre mi öyle sanıyorum 🤦🏻♀️ kafamda deli sorular ??🤦🏻♀️🤦🏻♀️