Asel_lena_mom bu düşünceden çıkmak için çok araştırma yaptım Bi çok yazı okudum vs. Şuan yanındakine değil karnındakine ihanet edersin böyle düşünürsen, başlarda oluyor ağırlaşınca yetemeyince yeri geldi çok ağladım ama geçti. Ona ömür boyu elinden tutacağı yanında olacağı Bi can veriyorsun ona en iyi arkadaşını doğurcaksın böyle düşün. Eşim çok istedi açıkçası 2. Ciyi ben aldıralım demiştim açıkçası durumu çok iyi olan biri değiliz ve korunurken kaldım. Dilimde hep olmasaydı şöyle olurdu mesela ağırlaştım oğluma yetemedim olmasaydı şöyle olurdu çok dedim. Allah effetsin oğlum enfeksiyon dan 17 gün yoğun bakımda kaldı. Her gün ağladım öyle düşündüğüm ona haksızlık yaptığım için sınandım sanki. Olmasaydı daha iyidi dediğim çocuğu her gün hastaneden çıkarken alamadım diye ağlayarak çıktım. Şuan diyorum iyiki olmuş, ayağına taş değmesin bütün düşüncelerimden ona düşünerek yaptığım haksızlıktan dolayı çok üzüldüm. Sende yeri gelince olmasaydı şuan böyle olurdu ister istemez oluyor çünkü planlı olmadığı için ve bebeğin küçük olduğu için ama yetiyorsun Allah dağına göre kar veriyor merak etme bak 2 aylık oldu bile zaöan zaten su misali doğup büyüyüp onları el ele görünce bütün dünya bizim olıcak ❤