Asel_lena_mom maşallah canım iyi ki olmuş valla ben zir bi doğum geçirdim oğlum da çok uysal bi çocuk şimdi 28 aylık neredeyse ve bende 37+0 haftalık hamileyim o kadar zor ki anlatamam sana o yüzden hiç sıkıntı etme en azından peş peşe yürüyecekler vs ama benim oğlum gibi hareketli bi çocukla gerçekten baş etmek çok zor