stella Benim gebeliğimde de bir sıkıntı yok çok şükür ama bebek doğduktan sonra büyük kızım daha çok memeye düşer çok yorulurum diye düşündüm açıkçası.Birde insan yorulunca gergin oluyor haliyle kızıma yansıtırsam daha çok üzülürüm.Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum ama çok üzgünüm gerçekten😢