Kızım 13 aylık ve ben 31 haftalık hamileyim.Artık sabahlara kadar uyuyamadığımız için memeden kestim bayramla birlikte.İlk kez bu gece uyandı 5 gündür birazcık ağladı sonra kucağımda sakinleştirip tekrar uyuttum.Aslında kızım çabuk alışıyor ama ben vicdan azabı çekiyorum emzirmeyi özlüyorum🥺😢Artık anne sütü almıyor her şeyi yer ama ekstra nasıl destekleyebilirim beslenmesini vs öneriniz teselliniz var mı🥲