MorOje Aliarel kızım prematüre doğdu 2 bucuk kilo civarında suan 8 kilo doktor 4. Ay da baktığımız doğum kilosunu ikiye katlamıs olmalı demişti herşey cok normal demişti
Kizannesi92 Aliarel 2.900 doğdu altı aylık yediyi anca geçiyordur kilosu bnm için sorun değil kilolu olup olmaması sizinkide gayet ideal bnce
Kizannesi92 Aliarel ağlama mı okudum altı aylık hergun durmadan ağlıyor bebem sağolsun 😁 şu anda neden beşikte sallıyor sun ağlaması var mesela
Arsima19 Aliarel gayet kilosu iyi kızım 3365 gr doğdu 4 aynen 6400 idi sizin ki masallah yani.neden dert ettiniz ki
Kizannesi92 Yalnız benim bebem sizlere bakınca baya küçük kalmış 😁 eski bn olsa takardı şimdiki ben sağlık olsun inşallah
Nurcugum Aliarel 2 . Ay aşısında uyudu Nisa Nur bi gün boyunca sürekli uyumuştu . Uyku yaptı aşı . Çok huzursuz olmamıştı .
Minikkmr Aliarel bugün rota aşısı için gitmiştik kontrol de vardı. Bebegim 2400 doğdu su an 4 ay 15 günlük 8 kilo doktor sınırda dedi :(