Mimozacicegim
Eşim geçen dediki başkasını mutlu etmek için mi çocuk yetiştiricez…
Gerçekten bu sözü sonrası kendime geldim sizinle aynı durumdayım büyük oğlum kilolu, kilolu olduğu için laf ediyorlar.
Küçük oğlum zayıf( Aslında ayına göre iyi kilosu ama yüzü minyon olduğu için daha zayıf gözüküyor. Doğum kilosu da 2780 di) onada minik bu diyorlar.
Konuşmak için konuşuyorlar.
Y Bi arkadaşımın ve eltimiin bebekleri zayıftı ben hiç birşey demedim dememde
Onlar bile şakayla karışık abisiyle kıyaslıyor, cahilliklerine gülüyorum sadece