Oğlum 3 yaşına girecek. Biraz toplu bir bebek maşallah. Doğduğunda 2300 Dü. Boyu da 47 cmdi. Çok minnaktı tutmaya korkardım. Görmeye gelenler çıka çıka bu mu çıktı dediler. Dikkat et elinde kalmasın Daha neler neler. Anne sütü-mama şeklinde ilerledik. Şükürler olsun toparladı. Şimdide gören aynı kişiler, geleceğin obezi, şşşt dombili, panda gibi şeyler söylüyorlar. Önünü alamazsın bunun. Şişko kalır bu diyorlar. çok canım sıkılıyor kafama çok takıyorum. En sonunda birdaha böyle konuşursanız görüşmeyi keseceğim dedim ona da alındılar. Sevdiğimizden söylüyoruz dediler. Yani gerçekten insanlar çok garip. Memnun edemiyorsun. Suyun üstünde yürüsen, yüzme bilmiyor zaten derler. Ağzı olan konuşuyor çok sıkılmaya başladım. Daha 3 yaşında bu çocuk. Belki boyuna verecek nerden biliyorlar anlamıyorum. Kendi çocuklarıyla oynarken çekil oğlum üstüne düşerse ezer diyorlar okadar zoruma gitti ki. 3 yaş 17 kilo oğlum.